kandydatów
Process manager/menedżer procesu
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi miejsce pracy: Łódź
- tworzenie strategii procesów - zarządzanie procesami w sposób zapewniający realizację usług zgodnie z ustanowionymi SLA i kosztorysem - zapewnianie pożądanych wzorców współpracy w podległym zespole - aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacji - wdrażanie i szkolenie nowych członków zespołu - zapewnianie stałego rozwoju w ramach organizacji - zapewnianie efektywnego i sprawnego rozwiązywania problemów w zgodzie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami - wspieranie i inicjowanie inicjatyw usprawniających procesy - nadzór nad procesami - zapewnianie klientom rozwiązań i raportowania - kontrola komunikacji między klientem a zespołem odbywa się głównie w języku hiszpańskim - udział lub prowadzenie wdrażania projektów podnoszenia jakości i doskonalenia - transfer wiedzy - wsparcie zespołu zgodnie z przypisaną strukturą - komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim - godziny pracy: w przedziale 12.00-01.00 - w nocy - możliwość pracy zdalnej
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: handel międzynarodowy
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
doświadczenie zawodowe minimum 5 lat bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft office (zwłaszcza EXCEL, Word i Outlook) umiejętności analityczne i organizacyjne znajomość języka angielskiego w stopniu płynnym w mowie i w piśmie (warunek konieczny) orientacja na działanie umiejętność pracy w zespole, dobre umiejętności komunikacyjne odporność na stres umiejetność optymalizowania procesów pracy
Miejsce pracy:
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 13 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Wyświetleń: 148