kandydatów
Lider procesu w dziale obsługi klienta i zamówień
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi miejsce pracy: Łódź
- wsparcie działu cm w celu zapewnienia spełniania i raportowania sla/kpi/wskaźników w odpowiedni sposób - zapewnienie terminowej komunikacji pytań od klientów wewnętrznych/zewnętrznych lub grup - zapewnienie transparentności operacyjnej działań dotyczących transakcji - zapewnienie utrzymania, udokumentowania i wykonywania bieżących procedur dostosowywanie działań do standardowych procesów - udział lub prowadzenie wdrażania projektów podnoszenia jakości i doskonalenia - przeprowadzanie codziennej obsługi transakcji zgodnie z sla/kpi/wskaźnikami - wsparcie zespołu zgodnie z przypisaną strukturą - godziny pracy: 12-1 (tzw. LATAM SHIFT)
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel, Word i Outlook) umiejętności analityczne i organizacyjne biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny) orientacja na działanie, dobre umiejętności komunikacyjne, odporność na stres umiejetność pracy w zespole umiejętność optymalizowania procesów pracy
Miejsce pracy:
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Wyświetleń: 136