Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Komenda Miejska Policji w Łodzi miejsce pracy: Łódź
Komenda Miejska Policji w Łodzi
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 106408
Warunki pracy
praca o charakterze administracyjno - biurowym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Zakres zadań
- sporządza projekty protokołów warunków pełnienia służby funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Łodzi oraz skierowania do Rejonowej Komisji Lekarskiej,
- obsługuje program PŁATNIK w zakresie rejestracji funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i ich rodzin oraz wprowadza dane do systemu SWOP w zakresie medycyny pracy,
- wystawia skierowania dla pracowników cywilnych oraz dla funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Łodzi na badania profilaktyczne oraz na badania określające stan zdrowia oraz zdolności fizyczne i psychiczne do pełnienia służby, na badania dotyczące związku schorzeń i ułomności ze służbą, inwalidztwo i związek tego inwalidztwa ze służbą, związek śmierci funkcjonariusza ze służbą oraz potrzeby udzielania długotrwałego lub stałego zwolnienia od wykonywania niektórych zajęć służbowych, o potrzebie udzielania urlopu zdrowotnego i o potrzebie leczenia,
- wystawia skierowania na badania dla funkcjonariuszy w zakresie ustalenia czy pobyt na zwolnieniu lekarskim był skutkiem choroby powstałej w związku ze szczególnymi właściwościami lub warunkami służby,
- sporządza projekty pism dotyczących ograniczeń i przeciwwskazań zdrowotnych do pełnienia służby/wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku,
- prowadzi ewidencję terminów ważności badań profilaktycznych całego stanu osobowego z przyporządkowaniem pracownika/funkcjonariusza do jednostki lub komórki organizacyjnej,
- weryfikuje faktury za przeprowadzone badania z zakresu medycyny pracy oraz wnioski o przyznanie dopłaty do wypoczynku funkcjonariuszy,
- opiniuje pod kątem merytorycznej zgodności z przepisami raporty/podania funkcjonariuszy i pracowników dotyczące zwrotu kosztów poniesionych na zakup okularów ochronnych - korygujących wzrok do pracy przy użyciu monitora ekranowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w pracy biurowej
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów ustawy o Policji oraz umiejętność ich interpretacji,
- znajomość przepisów z zakresu medycyny pracy i ubezpieczeń społecznych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność argumentowania,
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
- umiejętność zgłaszania konstruktywnych wniosków usprawniających pracę.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Łódź
Praca Pabianice
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Łódź
Praca łódzkie
Praca Piotrków Trybunalski
Praca Specjalista
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Łodzi
Data dodania: 16-09-2022
Wyświetleń: 179
Wyświetleń: 179