kandydatów
Specjalista ds. zamówień
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi miejsce pracy: Łódź
- zarządzanie i tworzenie zamówień sprzedaży - utrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymi - praca w systemie SAP i aplikacjach wspierających rozwiązywanie pojawiających się problemów
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, punktualność
Wymagania inne:
doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w obszarze customer service umiejętność pracy w programie SAP
Miejsce pracy:
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Wyświetleń: 186