kandydatów
Specjalista / Starszy Specjalista ds. analityki marketingowej
Firma: mBank S.A. miejsce pracy: Łódź
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Specjalista / Starszy Specjalista ds. analityki marketingowej
Do zespołu Departamentu Marketingu poszukujemy analityka marketingowego.
Jesteśmy zespołem analitycznym, który przygotowuje różne analizy i raporty oceniające efektywność działań marketingowych. Wspieramy zespół marketingowy we wszelkich zadaniach analitycznych.
Zadania, które dla Ciebie przygotowaliśmy:
- prowadzenie analiz efektywności marketingowej i rekomendowanie kierunków działań,
- wyciąganie wniosków na podstawie analiz danych pochodzących z wielu źródeł, poszukiwanie wartościowych informacji w dużych zbiorach danych,
- udział w zaawansowanych projektach analitycznych mających na celu ocenę efektywności działań marketingowych,
- przygotowywanie ekonometrycznych modeli oceniających efektywność działań marketingowych,
- współpraca z zespołami marketingowymi, agencjami mediowymi, liniami biznesowymi i firmami analitycznymi w zakresie optymalizacji działań marketingowych,
- przygotowywanie raportów i dashboardów,
- prezentowanie wyników i wniosków interesariuszom,
- analizy konkurencji i benchmarki rynkowe,
- monitoring social mediów oraz działań z influencerami.
Masz to COŚ?
- wykształcenie w zakresie ekonometrii, statystyki, matematyki lub innych obszarów ilościowych,
- zamiłowanie do pracy z dużą ilością danych,
- znajomość technik statystycznej analizy danych,
- pracujesz swobodnie z aplikacjami MS Office, w szczególności Excelem na poziomie zaawansowanym i PowerPointa na poziomie średniozaawansowanym,
- cechują Cię rozwinięte umiejętności analityczne, łączenia faktów, szybkiego wyciągania wniosków,
- masz doświadczenie w całościowym prowadzeniu procesu analitycznego (zbieranie wymagań, przygotowanie danych, analiza wyników i ich prezentacja)
- umiesz przygotowywać prezentacje i ciekawie przedstawiać je przed odbiorcami,
- jesteś dokładny/a, dobrze zorganizowany/a,
- potrafisz pracować w warunkach niepewności,
- komunikujesz się swobodnie w j. angielskim (poziom min. B2),
- lubisz i chętnie uczysz się nowych rzeczy,
- potrafisz w prosty sposób przekazywać informacje i dzielić się swoją wiedzą,
mile widziane:
- doświadczenie w obszarze modelowania marketingu mix
- doświadczenie w obszarze marketingu i planowania mediów,
- znajomość takich narzędzi jak Power BI, SQL, Gretl czy R.
Co dalej? Mamy dla Ciebie krótki, w pełni zdalny proces rekrutacji:
- wyślij do Nas CV – daj Nam znać, że jesteś zainteresowany/a współpracą z Nami
- zapoznamy się z Twoim CV i formularzem rekrutacyjnym
- jeśli nasze wzajemne oczekiwania będą spójne, zaprosimy Cię na online spotkanie rekrutacyjne z rekruterem oraz menedżerem zespołu
- postaramy się z naszą decyzją wrócić do Ciebie jak najszybciej, w ciągu kilku dni po rozmowie przekażemy Ci informację zwrotną i zaprosimy do badania candidate experience
Nasza propozycja to zatrudnienie w oparciu o umowę o zastępstwo, na okres około 1,5 roku.
Aby przesłać CV, kliknij „Aplikuj”. Poznamy się bliżej na spotkaniu!
Masz pytanie odnośnie tej rekrutacji? Napisz lub zadzwoń do nas:
- Łukasz Pyfel z DMD
- Agata Felczyńska - Fryś z DHR
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Pozostałe oferty pracy w firmie mBank S.A.
Wyświetleń: 354